Over 25.000 tasting notes

One of Norway's largest wine tasting note archives, containing more than 25.000 tasting notes. All tasted by one taster, not a panel, so Norway's most consistent archive as well. To find tasting notes? Search; mywinesandmore "wine name" on google, to find all notes from one property.

Monday 13 October 2014

Siden jeg nå er utestengt av fullstendig latterlige årsaker av Vin-Forum på facebook, kanskje av en som ikke ønsker at jeg skal pirke mer i noe som åpenbart er ett dypt sår, så finner dere som er interessert meg her. Her blir det ikke rare dialogen dessverre men noen av dere finner meg på vanlig facebook. Vin-Forum kan jeg neppe komme tilbake til når det er drevet av såpass useriøse aktører. Takker for følge, da blir aktiviteten her en helt annen fremover.

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.