Over 25.000 tasting notes

One of Norway's largest wine tasting note archives, containing more than 25.000 tasting notes. All tasted by one taster, not a panel, so Norway's most consistent archive as well. To find tasting notes? Search; mywinesandmore "wine name" on google, to find all notes from one property.

Thursday 3 September 2009

Hvem blir så neste? BMW 520d Aut


Passaten skulle byttes ut, og jeg måtte finne etterfølgeren. En ny Passat stasjonsvogn måtte ha automatgir, med følgelig større motor, så prisen spratt godt opp i forhold til Bluemotion. Pris havner fort på rundt 450.000,-


Nå skal man lete lenge etter en BMW 5-serie til den prisen ny, men en litt for bilglad kunde og en altfor bilglad selger hos Stenshagen gjorde at jeg plutselig satt med en splitter ny 5-serie for en kveld.


Km under var etter at jeg hadde kjørt til Jeløya.....den var ikke gått mange km når jeg fikk nøklene. For en bil, fantastisk skinn i komfortpakken, og de kjørte en veldig bra pris på den i våres når nybilswalget stod stille......men jeg måtte ha stasjonsvogn, og da ble den for dyr desverre. Men vi hadde en morsom kveld sammen......




No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.